Solidarnost sa radnicima kompanije Dita Tuzla ponovo je na djelu. Facebook reklamna kampanja koja je za cilj imala bolji plasman, prodaju i pozicioniranje proizvoda ove fabrike na tržištu, polučuje svakim danom nove rezultate. Kako je izvijestio portal Oslobođenja, podrška za Fabriku deterdženata, koja već više od godinu posluje u stečaju, te nema prihoda koji bi mogli biti planirani za reklame, dolazi sa svih strana. Podrška novoj medijskoj kampanji za tuzlansku Fabriku deterdženata dolazi sa svih strana, a proizvodi Dite na domaćim policama prepoznatljiviji su nego ikad. Kompanija LAFAT KOMERC d.o.o Kalesija, koje kotlove STILMETALplasira na tržište BiH i EU, odlučila je fabrici Dita Tuzla pokloniti vlastiti reklamni prostor. "Radi se o ustupanju reklamnih površina (billboard-a) na lokaciji petlja Šićki Bord, koja je ujedno i najprometnija, i to na period od 60 dana. Osim toga, uprava LAFAT KOMERC-a je odlučila da također svoj zakupljeni reklamni prostor na RTV SLON, u obliku "videostrana", također ustupi fabrici Dita na period od 30 dana. Ne želimo isticati finansijsku vrijednost naše kampanje, već samo ogromno zadovoljstvo i ponos u našim srcima, kao i potencijanu mogućnost da će naš primjer slijediti i ostala privredna društva, finansijske institucije, te će ovaj oblik podrške postati pozitivan trend umrežavanja naših proizvodnjih preduzeća", navode iz ove kompanije.

ditaproizvod


   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

privredna kretanja

sajmovi b

pruga