logo tekst 6     

Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine i Friedrich-Ebert-Stiftung organiziraju 16. marta 2015. godine u Sarajevu konferenciju „Utjecaj imidža BiH na privredni rast i razvoj države “.

 

 

Cilj konferencije je da okupi ključne aktere u oblasti politike i privrede iz cijele Bosne i Hercegovine i ponudi platforma za diskusiju kako bi identificirali ključne izazove za kreiranje boljeg imidža Bosne i Hercegovine i kroz to poboljšanje socio-ekonomske situacije u Bosni i Hercegovini. Programom konferencije predviđeno je uvodno obraćanje Nemanje Vasića, predsjednika Vanjskotrgovinske komore BiH, i Judith Illerhues, direktorice Friedrich-Ebert-Stiftunga Judith, te izlaganje predsjedavajućeg Predsjedništva BiH Mladena Ivanića i zastupnice u Evropskom parlamentu Tanje Fajon. U panel diskusiji obratit će se dr. Božo Skoko sa Faluteta Političkih znanosti u Zagrebu, autora publikacije „Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine“, Enisa Bekto, direktorica kompanije Bekto Precisa d.o.o. Goražde, te predstavnici Ministarstva vanjskih poslova BiH i Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH.

VTK